BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 25 mars 2011

Regniga nätter av åtrå

Ibland går min kropp runt och längtar efter så där vibrerande erotik... inte sex, inte knullande utan bara het passion som får luften att kännas tung att andas...

Ofta återkommer jag då till en natt för många år sen i en stad jag lånat för stunden, på semester från verkligheten.
En kväll av långa blickar, svårtydda blickar, förstod han att jag ville ha han? Ville han fortfarande ha mig efter all tid som gått? Vi var ju bara vänner, en gammal flirt som skulle återuppleva gamla minnen...
Hans muskler spände tröjan han hade på sig och han pratade glatt på om sitt liv... jag sög länge på min drink och lyssnade... ville vara en del av det livet, ville vara en anledningen för honom att prata glatt och uppsluppet... gå runt och le...

Han var så avslappnad, så säker på sig själv och så otroligt vacker att det kändes i luften.
Mörka ögon som såg rakt in i mig, mörkt hår jag ville dra mina händer igenom... vältränad kropp som gav mig rysningar vid tanken på att få känna han röra sig i mig...
Jag försökte med alla metoder få honom att förstå att jag var attraherad av honom, ville ha honom, att min kropp ropade efter hans... men han verkade oberörd...
Sa i förbifarten att jag verkligen var vacker... så olik mig sen innan...

Vi lämnade krogen och började gå hemåt i natten.
Mörk sommarnatt i en storstad, jag var övertygad om att han kunde höra mitt hjärta bulta...
Vi gick längs kullerstensgator och hans hand snuddade vid mig ibland när han pratade, gestikulerade...
Plötsligt öppnade himlen sig och regnet vräkte ner...
Logisk o vettig som han är drog han mig mot en trappuppgång för skydd men jag drog ut honom på gatan igen med ett skratt...
Varm sommarnatt och ösregn som snabbt gjorde oss genomblöta var precis vad jag behövde....

Vi ramlade in i hans lägenhet med genomvåta kläder som snabbt behövde tas av...
Han gav mig en handduk och jag sneglade på hans vackra kropp, hans våta hud... det är något visst med blöta killar ;) Sexigt...

Han kom emot mig, drog handen genom mitt blöta hår, talade om hur vacker jag var, kysste mig försiktigt...
Min kropp svajade till och jag lade händerna på hans mage, smekte han över bröstkorgen, lade händerna om hans nacke och drog honom närmre...
Han lirkade sig loss och fortsatte torka sig...

Jag lade mig på sängen och sa åt honom att komma....
Han lade sig tungt över mig, jag kunde känna hans kuk genom handduken, ville känna, ville smaka, ville få honom att inte kunna motstå mig...
Han log och tog bort min hand...
Kysste mig djupt och fortsatte ner längs halsen, jag putade med brösten, längtade, men han passerade dom utan en tvekan... kysste min mage...
Jag smekte hans nacke, tryckte han mot min kropp, försökte få honom att lägga sig och ta mig.... komma in i mig, stilla åtrån som gjorde fysiskt ont vid det här laget...

Han talade om hur otrolig kropp jag hade, hur vacker jag var med håret alldeles blött och lockigt... han såg på mig med hungrande ögon, så otroligt vacker mumlade han och begravde sitt ansikte mot min hals...
Jag kunde knappt andas och ville ha honom så innerligt...
Jag smekte ner mot hans kuk, kände hur hård den var men han lät mig inte få röra den...

-Du är van att få som du vill du, sa han med ett leende... en känsla i taget... ikväll är det åtrå...

Han ställde sig upp o drog upp mig på fötter, stod nära nära och mina bröstvårtor var styva mot hans bröstmuskler...
Han lät fingrarna glida försiktigt ner längs min rygg, min svank, stjärt... såg mig djupt i ögonen och tog min hand och lät den glida längs hans bröst, mage och bak på ryggen....stadig ögonkontakt och en säker blick, jag letade efter minsta antydan till att han skulle ge med sig och låta mig få honom...ta mig...

Luften kändes tjock, som om känslan i rummet gick att ta på...
Han kände hur jag rös och sa att det var nog dags att värma oss nu...
Med en lånad tröja satt jag sen i hans kök och försökte samla mig med ett glas vin... du sover väl över frågade han med samma lätthet som tidigare under kvällen... OM jag sover över? Nyfiken på morgondagens känsla var jag redo att stanna för evigt....

Många år senare fick jag ett sms med texten;
- Det regnar hos mig idag och vad är väl så vackert som dig i sommarregn...

Genast minns min kropp känslan av extrem åtrå, passion som stannar tiden och jag längtar efter en ny semesterresa till hans stad...

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...