BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 26 mars 2011

I wanna have control....

På tåget ner sitter jag med en kaffekopp i handen, ser ut genom fönstret och ler, tänk om människorna runt omkring visste var jag är på väg, vad jag har i den rosa resväskan bredvid mig, vad jag har i tankarna, hur våt jag är bara av tanken på kommande helg....

Jag vet att han kommer vänta på hotellet.... samma hotell som sist, med ett rum som jag inte kommer minnas utseendet på sen...
Han väntar... och jag levererar.... när vi ses ser jag i hans ögon att han saknat mig, lättnaden över att jag är där, få stänga dörren om oss och jag är hans och han är min för de närmsta timmarna....
Jag öppnar dörren till vårt rum och han står vid fönstret, sippar på rom och jag känner genast en ilning i min kropp av hans lukt, hans parfym och doften av mörk rom....

Vi utbyter kramar och ett hej älskling...
Undviker ytterligare artigheter, han är min älskare och jag är här för att göra just det, inte småprata....
Han lägger sig på sängen och jag smeker av honom hans kläder.... han blir snabbt hård och jag kan känna att det gått en tid sen han fick komma till senast....
När han är helt naken sträcker jag mig efter min väska, tar fram min strap-on... ikväll är det min tur att ge, få se honom njuta, få se honom i mitt våld....

Han ligger redo och väntar och jag gör mig klar... vänder honom på mage, kysser honom i nacken och ner längs ryggen... han kan känna den kyliga strap-on-dildon mot sin rygg och ryser lite lätt....
Jag kysser hans korsrygg, särar hans skinkor och låter tungan leka lite....njuter av att höra han stöna....

Tar tag om hans höfter o drar upp honom lätt så han svankar.... kör in dildon, sakta..... hör hans kvidanden och ser han vrida sig lite....

All kontroll ligger hos mig och jag älskar att se honom under mig.... se hur hans njutning ligger i mina händer...
Tar honom i stjärten med ett fast tag om hans höfter, försiktigt in och ut... jag har all kontroll och det tänder mig enormt....tycker om att känna hur mina höfter jobbar mot honom,....
Ser att han njuter... vänder honom om och tar hans stenhårda kuk i min mun....
Låter ett finger glida in i hans stjärt, suger djupt och kommer åt att smeka pungen.... han stönar högt.... känner att hans kropp gör sig redo att komma... kör mina fingrar djupare i honom, håller om pungen och suger honom djupt....reser mig och tar ett tag om kuken, runkar hans hårda kuk medan strap-on-dildon tränger in i hans stjärt... han rör sig allt fortare och jag böjer mig ner och tar hans kuk mellan mina läppar, leker med tungan... han skriker högt när han kommer och jag kan känna hans muskler arbeta...tar emot stråle efter stråle av hans sperma i min mun....

En stunds andhämtning innan jag fortsätter min kväll av kontroll i andra former....


1 kommentarer:

Anonym sa...

Du skulle gärna få dominera och kontrollera mig. Tanken att du knullar mig med en strap-on gör mig så grymt kåt. Jag skulle vilja underkasta mig dig, och vara helt utlämnad till din vilja.

/Martin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...