BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 23 mars 2011

Sex on the phone


Åh vilken kväll...
Borde verkligen sova men först måste jag få berätta om mitt heta telefonsex...
Han, MIN heta militär spenderade kvällen på ett hotellrum och saknade mig...
Det räcker att höra hans sexiga röst i andra änden för att min kropp ska tända till, längta...
Att få lyssna på hans härliga dialekt, på orden han säger, på hans sexiga andning när han börjar bli kåt...
Få veta att det är jag som tänder han så, mig han längtar efter... inte henne....

Vi utbytte bilder... alltid lika sexiga, en kropp jag redan avgudar, vill smaka på, känna på, få att vrida sig i njutning... en stenhård kuk som bara ropar efter mig...hans ögon, hans hemlighetsfulla leende som smälter mig totalt...
Han på sitt hotellrum och jag i min säng...

Jag började känna mig riktigt våt och sugen, han berättade allt han ville få göra med mig och vi fastnade vid ett härligt scenario...
Hur han ville lägga ner mig på hotellsängen. Låta mitt huvud hänga ner vid kanten och ställa sig mot mig... trycka in sin kuk i min mun... låta mig suga... smeka mina bröst, knulla mig djupt i munnen...
Smeka mig ner längs magen, böja sig över mig och suga och kyssa min klitoris...

Vid det här laget fick min dildo att göra... såå kåt av att höra hans sensuella röst berätta, höra han stöna försiktigt medan han runkar...

Han berättade vidare om hur han ville stå över mig på alla fyra, suga min klitoris, stoppa in två fingrar i mig, ett i varje hål...
Jag skulle få chansen att suga på hans pung, ta ett hårt tag om kuken och runka honom.... slicka runt pungen och mot stjärten, låta ett finger glida in försiktigt i honom och höra han stöna djupt.
Fortsätta njuta av hans tunga och fingrar nere på mig... känna orgasmen närma sig....få känna han spruta över mina bröst, min mage...

I telefonen flämtar han plötsligt, jag måste komma nu... ja kom kom svarade jag som själv var nära...
Med hjälp av fantasin och hans eggande historia kom vi båda i en underbar orgasm på varsin sida av telefonlinjen... ååååååhhhhh så underbart att få höra honom stöna av njutning medan jag själv kom i en stor orgasm som fick min kropp att skälva...

I väntan på varandra är telefonsex såå underbart... och nu tänker jag somna skönt med hans röst i tankarna.... aaaaa den mannen gör mig galen ;P in a good way...


0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...