BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 18 mars 2011

Tjejkväll

Lördag kväll och vi ska göra stans klubbar... Hon lånar min dusch efter mig och medan jag sminkar mig ser jag henne i ögonvrån, stå och torka sig noga, smörja in sig... upptäcka att jag ser på och dröja sig kvar vid brösten... smörja sakta och sensuellt... med ett leende drar hon på sig trosor, stay ups och bh.
Ber om hjälp att knäppa den och jag låter mina fingrar sakta vandra ner längs hennes ryggrad, känna huden knottras... böja mig fram och kyssa henne försiktigt på halsen, bita henne försiktigt... se henne vända sig om med ett leende och tacka för hjälpen...

Korkar upp bubblet och häller upp oss varsitt glas... hon sminkar sig omsorgsfullt och dricker små klunkar av den bubblande drycken... jag ser hur läpparna säras för att le mot mig emellanåt.
Jag har svårt att koncentrera mig på annat än hennes vackra kropp i underkläder, se hennes bekymrade rynka mellan ögonen när stayupsen inte vill hålla sig på plats...

Hon drar på sig en tight svart kjol och stoppar ner den vita skjortan, kläder som framhäver hennes kurvor perfekt och min kropp ville inget hellre än att ta av henne alltihop igen...
Hennes långa mörka hår böljar ner på ryggen, hon målar läpparna mörkt röda och drar mig tätt intill....äntligen....trycker sina bröst mot mig och jag andas in hennes tunga parfym som står för allt syndigt vi två ska till att göra...

Flaskorna dricks ur och vi beger oss med taxi mot staden, hon tar min hand i taxin, låter den vandra längs hennes ben och upp under kjolen... taxichauffören sneglar bak på oss i backspegeln, hon stönar ljudligt när jag når ända upp och ger mig en lätt kyss...

Inne på klubben svärmar männen kring henne som alltid, jag ser hennes röda läppar säras när hon skrattar åt deras skämt, deras raggningsförsök, dricka ytterligare en margarita... hennes blick släpper min enbart för korta stunder och hela hennes kropps utstrålning säger mig att vi snart ska ta den där taxin hem igen och stilla hungern som river i magen...

För alla andra där inne ser vi ut som vilka vänner som helst, man har sett oss tillsammans förut, men så fort dörrarna stängs om oss hemma hos mig åker kjolen av och jag går ner med min tunga.... det är min tur att få smaka på hennes läppar, få känna hennes fingrar i mitt hår när hon trycker mig allt djupare...
Se henne njuta, få ta av bh:n jag tidigare satte på henne...

Att sitta i mörkret på klubben, se hennes spel, veta att hennes kläder snart ligger på mitt golv och hon återigen är min... är så tändande... veta att hennes kropp snart vrider sig under mina händer och tunga, veta att hon just nu sitter och är våt vid tanken på taxiresan hem och vad chauffören nog omöjligt kommer missa...

Bara en kväll vi tjejer sägs det och när mannen kommer hem och undrar över bitmärken i mina bröst skrattar jag bort honom, bara en kväll vi tjejerm inget konstigt alls....

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...