BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 28 mars 2011

Tänk om...

Ni är riktigt många som läser min blogg varje dag nu...
Och tänk att ni inte har en aning om vem jag är ;) intressant va :P
Jag kan vara dagisfröken ni möter när ni lämnar barnen på morgonen, kan vara sekreteraren som tar emot när ni kommer på jobbet, rösten i andra änden när ni ringer växeln på ett företag...
Tänk nästa gång ni får hjälp av en expedit i en affär, möts av en kvinnlig bankman eller betalar kvinnan i kassan på affären, att kanske kanske är det just hon bakom den här bloggen, just hon som kanske just idag har ett vibrerande ägg i trosorna :P
Som fantiserar om just dig, om hur hon vill slita in dig på kontoret/i provhytten/i förrådet och ha vilt hett sex...
Kanske är det just eran dagisfröken som börjar morgnarna med att fantisera om fyrkanter och strap-on-sex...

Erkänn att tanken kittlar och att ni kommer spendera dagen med att fundera lite på hur det vore om det var just den tjejen på ert jobb som ligger bakom bloggen ;)
Jag kommer spendera dagen med att tänka att varje person jag möter, man eller kvinna kanske är en av de flera hundra som läser om dagen ;)
Kanske började just pappan jag möter i dörren på dagis morgonen med att bli lite hård av mina fantasier... kanske köper jag mitt morgonkaffe av en kvinna som läst o drömt om att få ta del av en trekant med mig...
Spännande...

7 kommentarer:

DonJocke sa...

Det du skriver får en onekligen att tänka tankar.

Men låt mig få stå där ivägen när du är på G. Som den anonyma mannen som tar dig på väg till, eller ifrån. Som ger dig en tillfredställelse å kanske lite härligt kladd att njuta av resten av dagen.

Hoppas att du är kvinnan som vågar å förför mig när jag kommer till dig på ditt jobb. TA MIG, DÄR Å DÅ!

Gör min dag!

Fröken sa...

Åh wow, ja stå i min väg... låt mig få ge och ta... Låt mig få se en glimt i dina ögon av att jag kan förföra dig så kan du consider it done ;)

Du gjorde min dag precis ;)

DonJocke sa...

Det är 52 minuter till lunch!

Skriva bara var, så är jag där!

Jag lovar att du kommer att få en lunch att njuta av.

Fröken sa...

Ja du Jocke, det tvivlar jag inte på ;)
Synd att sverige är så stort...

DonJocke sa...

Det är synd.

Men ge mig bara en hint så hoppas jag att jag kan vara den som finns där å lämnar en hjälpande hand, å som sedan tar hela din arm å resten av dig!

Lämnar dig sedan i efterdyningarna av orgasmerna å med smaken av njutning på dina läppar.

;-P

Fröken sa...

Fast sverige har rätt bra kommunikationsförbindelser dock... ge mig en hint om var du finns så kanske jag kan se till att stå i din väg ;)

DonJocke sa...

Kör in på parkeringen, kan du vara hon den där snygga som kommer med kundvagnen, eller är du kvinnan med det nylagda håret som kommer ut från damfriseringen.

Hoppas nästan att du är optikern som står där bakom disken å tittar trånande efter mig när jag gick förbi din affär.

För inte kan du vara servitrisen med den lite för lilla blusen å de något för stora brösten. Något är spillt på hyllan, skulle kunna vara märken efter att jag har varit ute med henne i skafferiet.

När jag väl kommer tillbaka till jobbet så sitter det en skönhet utanför kontoret bredvid, hon sitter å suger på en cigg, hon tittar på mig. Känns som om hon har sug i sig. Är det kanske så att du är hon, å att du nu sitter å trånar efter min kuk. När jag passerar henne känner jag hur blodet strömmar till å jag VILL att hon skall ropa efter mig å att vi smiter in på kontoret å tar en sväng i vilrummet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...