BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 21 mars 2011

Ha kontroll...

Och istället för avtändande saker kan jag berätta om något jag finner grymt tändande...

Att upptäcka att en man har stånd bara genom något jag sagt eller genom något han sett... dvs innan jag ens rört honom....
Mina vänner suckar över deras män som får stånd för minsta lilla och jag tycker det är så sjukt upphetsande att se att man kan ha den effekten på någon annan...
Allra sexigast är att se ett hårt stånd genom kalsongerna, retas, egga, få honom att komma innan kalsongerna ens åkt av.... se hans förlägenhet när han inser att han precis kommit i sina kalsonger.... he he he....

Mitt allra första sexuella minne är hur jag och en killkompis delade en soffa efter en fest.
Vi låg åt varsitt håll och jag tryckte mina fötter mot honom för att värma mig...
Kände hur han blev hård mot dem...

Jag låtsades sova och rörde mig försiktigt... smekte han med foten kring kuken.... drog den försiktigt längs skaftet, ner mot pungen, försiktigt försiktigt.... hörde hans andetag bli allt häftigare...
Jag slutade.... låg alldeles stilla och kände hur han försiktigt juckade mot mina fötter för att få mer...
Började sakta igen... han drog efter andan, riktigt hård och det var så tändande att känna att jag gjorde det, utan att ens använda händerna...

Plötsligt drog han hårt efter andan och stönade ner i kudden....
Kände hur hans kalsonger blev blöta mot mina fötter..... mmmm....
Med ett stort leende somnade jag och dagen efter låtsades jag som ingenting och vi har aldrig pratat om saken ;)

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...