BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 18 mars 2011

Fredagsmys

Fredag kväll och jag har hällt upp mig ett glas rött.
Lite lagomt trött efter mycket jobb denna vecka, jäsa i soffan med vin och nötter känns lagomt ansträngande ikväll...dra på mysbyxorna utan underkläder under och bara vara...
Ligga på ett varmt bröst och få bli pillad i håret, få känna en stark hand massera min nacke, leta sig ner och kupa ett av brösten, andas lite tyngre, kyssa min hals....

Mannen går runt i träningsbyxor och försöker få ner två av barnen i ett bad medan han halvengagerat dricker en carlsberg och handen letar sig ner i sina egna kalsonger hellre än att leka med mig...

Sån där vanlig vardagsfredag som skulle kunna bli spännande erotisk om vi bara orkade ;)
Undrar hur många par som gör exakt samma sak som oss ikväll... fredagsmys borde helt klart ha en ytterligare innebörd.

Jag fyller på mitt glas och kryper längre ner i soffan...

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...