BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 22 mars 2011

Att vakna....

Började morgonen med ett telefonsamtal från någon som saknade mig... inte helt fel...
Öppnade mailboxen och hade fått ett mail som var så sjukt klockrent att jag inte kunde annat än att le...
Halvbesatt som jag är av låttexter och fuckable songs ;) föll lite för mailet med låttexten till låten gett off ;) (dålig låt men bra text)

How can I put this in a way so as not to offend or unnerve...
There's a rumor goin' all round that you ain’t been gettin' served...
They say that you ain’t you know what
In baby who knows how long...
It's hard for me to say what's right
When all I wanna do is wrong

Get off - 23 positions in a one night stand
Get off - I'll only call you after if you say I can
Get off - let a woman be a woman and a man be a man
Get off - if you want to baby here I am

Ha ha ha gillar killar som tänker till ;)
Nu ska jag tömma min kaffekopp och bege mig mot jobb...
Have a nice day...

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...