BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 17 mars 2011

Dag 1 - Första gången jag hade sex

Fjorton år, hängde efter killen jag var kär i hela kvällen... han festade med sina vänner och jag ville bara få synas, vara med, vara hans...
Han var äldre, tuff och cool, jag var osäker, liten o tanig...
Han lät mig följa med honom hem, kröp ner i hans säng, han hade en whiskyflaska i ena handen, lade sig på rygg, ville att jag skulle komma närmre...
Kysste mig med stark spritandedräkt, jag var nervös...
Han drack i djupa klunkar, kysste mig och log... Don´t worry sa han med en blinkning och ställde bort flaskan.
Drog av sig sina kalsonger och jag hann tänka att hans kuk inte alls var som jag tänkt mig den...

Lade sig över mig, särade försiktigt mina ben och trängde in... utan förvarning, utan minsta anmodan till förspel... jag var trång och alldeles för torr.
Smekte han över hans muskulösa rygg, kände mig så liten under honom...
Han stötte in hårdare och jag grimaserade lite, han skrattade och sträckte sig efter flaskan igen...

Lade sig bredvid mig, smekte mig fumligt, kysste mig... jag började slappna av och känna hur jag ville ha honom inne i mig igen...
Han kom över på rygg och drog mig upp gränsle över honom... jag satte mig försiktigt ner, mmmm... skönt...
Han lät mig sakta röra mig upp och ner med försiktiga rörelser... sen lade han ner mig på rygg, trängde hårt in i mig...
Stötte hårt några ggr o drog sig ur med ett dovt stönande... han hade kommit mellan mina ben och min första tanke var... är vi redan klara?

Han klev upp, öppnade ett fönster, tände en cigg, lade sig på rygg bredvid mig, rökte med långa andetag och sträckte sig efter flaskan... gardinerna fladdrade i vinden och jag tog en liten klunk ur hans whiskyflaska, kysste honom och sa;
- Kom... mer....
Han skrattade och svarade, i morgon ;)
Sen vände han sig om och somnade...
Jag låg länge o tittade på hans rygg... mmm... det här var helt klart intressant... ville ha mer mer mer....

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...