BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 24 mars 2011

Bröst mot bröst...

Att måsta välja är väl idiotiskt...tjej eller kille? Vem ska jag leva med, vem ska jag ligga med? Behöver det nödvändigtvis vara en o samma??
Saknar mitt ex så galet ibland... hennes kropp, hennes fitta, hennes mun... och så ramlar det in ett sms om att hon kommer till stan i helgen... intressant...
Genast börjar det bulta i mig...tänk att få ses, dricka vin tillsammans, låtsas som att vi kan stå emot varann tills rummet snurrar omkring oss...
Tänk att få ta av henne kläderna, smeka hennes bröst, suga på dom...
Få känna hennes händer ner i mina trosor, se henne le nöjt vid känslan av hur våt jag är... få leka med ett vibrerande ägg mellan oss och våra kroppar tätt mot varann...

Jag plockar upp mobilen och skriver...
-Ja jag träffas gärna över ett glas vin, tid o plats?

Nästa sms går till mannen...
- Jag är bjuden på tjejmiddag hos A på lördag...

Eller borde jag skrivit det jag egentligen menar, meeting up with L to fuck her brains out ;P



0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...