BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 24 mars 2011

Hett...

Förutom sex är musik nästan lika viktigt. Här spelas det musik all vaken tid...
Musiksmaken är varierad och få saker kan påverka mig så som en riktigt underbar låt...
Låtar som får en i rätt stämning hamnar på listan att ligga till ;)

Har en... hmm.. vän? ;) som har makalös musiksmak och skickar mig låttips som får mig att ramla av stolen... har jag gått här i alla år och missat så många bra grupper...

Idag sitter vi på varsin sida av nätet och lyssnar på wasps acoustic version av sleeping in the fire bl.a och drömmer :P
Med den låten i bakgrunden är min kropp redo att göra vad som helst... ååååhhh....



Vill ha het, passionerat sex till den... ett varmt rum, heta kroppar fulla av begär, intensivt, explosionsartat så kroppen nästan inte kan hantera alla känslor....
Ja du killen, i dina händer då skulle jag göra vad som helst...

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...