BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 28 mars 2011

Ge & Ta

Tanken på att inte riktigt veta vilka som läser min blogg är helt klart kittlande...
Som en läsare skrev här nedan så har jag sneglat på pappor på dagis, på tjejen i kassan på affären, killen på parkeringen utanför som log lite extra mot mig... tänk om just dom läser?
Tanken på att en del av er läser på jobbet kanske, via mobilen på väg hem, från skola, hemifrån...
Berätta lite...vem är ni? var läser ni? läser ni ofta eller ibland eller bara denna gång? Hur hittade ni hit? Och ja det går att vara anonym så berätta nu då... ;) Har ni några frågor så släng med dom också...
Tell me your secret and I´ll tell you all of mine...


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser din blogg, varje dag, ibland flera ggr om dan, he he.
Hittade hit via länk på en annans blogg och fastnade för ditt sätt att skriva.
Är 42, har fru och familj men önskar i smyg att det var mig fantasierna handlade om.

Anonym sa...

Jag, är din i fantasin, en av dom som skulle vilja vara under ditt begär i natten. Du vet vem jag är och du vet att jag vet att det finns ingen annan som kan mätas med ditt sätt att beröra... Du är vacker personifierad. /L

Anonym sa...

En till som läser ofta. Och kan hålla med ovanstående, vill vara den du åtrår, begär...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...