BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 27 mars 2011

Dag 10 - tjejer och/eller killar

En fråga som konstant snurrat ända sen jag var liten faktiskt... för mig har det inte varit självklart att ha en mamma, pappa o barn i mina lekar.. jag har alltid tyckt att en familj kan se ut på flera sätt och ofta lekte vi att vi var två mammor med barn som bodde ihop :)

När jag sen kom upp i åldern där sex blev lite småpirrigt o intressant lekte jag o en tjejkompis ofta att vi hade sex ;) alldeles för små började det experimenteras o provas... tyckte redan då att tjejers kroppar var mer intressanta...

Och så förlorade jag oskulden... med en man när jag var 14. Drömde om att göra det med en tjej men det dröjde ända tills jag var 16 innan jag förlorade oskulden så.
Hon var äldre, mer erfaren och hade en pojkvän som gärna lät oss hållas...
Jag drack äcklig öl enbart för att bli tillräckligt full för att våga, hon var självsäker och tog på mig med vana händer...

Som jag tidigare skrivit om är det inte ett val man gör, det är i min åsikt inte heller ett gränssnitt på att vara hetero eller bi eller homo.
Jag tror att vi alla tänder på personer, på kemi, på specifika saker, inte bara könet...

Så för mig svarar jag killar OCH tjejer.... Jag kan lika gärna se mig leva med en kvinna, med våra barn, gifta oss, ha ett hett sexliv.... jag kan se mig gift med en man, med våra barn med ett spännande sexliv.
Det beror helt på vem jag faller för, vem jag älskar, vem jag väljer att leva med...
Oavsett så tror jag att längtan efter det andra könet finns där och för att jag ska bli helt nöjd vill jag leva med någon jag älskar, oavsett kön och gärna ha ett hett sexliv där vi släpper in någon av det andra könet med :)



0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...