BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 28 mars 2011

Produkter som lovar att blow your mind away...

Åh wow kolla vad jag hittade....
En penisring med extra dildo och vibrator... vad mer behövs? Förutom en man att stoppa i den såklart. Men tänk känslan, hans kuk i mig med penisringen som stramar åt kring hans kuk, med vibratorn ner mot hans pung och min klitoris när han tar mig bakifrån och så klart dildon in i rumpan... Den här är skapad av nån som tänkt till ;)
Jag klickar genast på -köp-


Finns att köpa här

Och sen har dom även detta, ett lusthöjande medel som kan blandas i dryck utan att ge smak ;)
Elakt ja visst, vill man inte så vill man inte... men det vore nåt här hemma :P
Servera han en drink på fredagskvällen ;)




Och så denna, i gummi, med mängder av användningsområden ;) bak o fram o upp o ner :P
Finns i min låda redan o rekommenderas...kan köpas på Lovetool.se



Sen hittade jag nåt rätt intressant faktiskt.
Jag är ett stort fan av kukringar med vibrator på. Dessvärre är det antingen en liten vibrator bara på eller så en gummikittlare i form av ett djur....
Varför är så många sexleksaker i former av djur?
Så vill jag inte ha en rosa delfin runt min älskares kuk kan den här djävulen vara nåt ;)



Tror bestämt jag klickar på -köp- här med och hoppas på en lekkompis som vill prova ;)

3 kommentarer:

DonJocke sa...

Jag kan bli din lekkamrat.
Finns i StorStockholm(Västerort)

DonJocke sa...

Skulle vara härligt att få leka postman, å leverera detta paket.

Fröken sa...

Ja tänk vad brevbärarna delar ut många såna här paket till kåta mottagare utan att ha en aning ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...