BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 23 mars 2011

Sätta på mig?

Onsdag, lill-lördag...
Landade hemma efter en lång hektisk dag och skummar igenom lite mail, lyssnar på musik, tar några glas vin och låter tankarna flyga fritt...
Trött och matt och skulle mer än gärna bli lite omhändertagen med massageolja, heta kyssar och nån som bara vill ligga, inte bry sig om varför jag är lite nere, inte kräva nåt vidare engagemang just nu utan bara vill offra sig o sätta på mig lite så jag slappnar av ytterligare... ha ha... men nej, huset tomt så jag fortsätter sippa vin o maila mig till lite umgänge...

Önskar mig varma händer som drar sina fingrar nerför min ryggrad, som tar tag om min nacke, som kysser min rygg försiktigt utan ett ord... som lägger sig tungt över mig, och försiktigt glider in i mig... som förstår att sån här onsdagsmatthet kan bara älskas bort...
Som kysser mig på halsen medan han tar mig på mage, sakta och sensuellt utan onödiga ord...
Som tar mig tills vi tillsammans kommer i den ställningen... och sen rullar av, stryker mig över ryggen och bara låter onsdags-deppen lägga sig...

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...