BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 30 mars 2011

Godmorgon

Ja fröken dramaqueen har sovit rätt ok, själva? ;)
Grymt hes idag dock och det har hunnit bli många koppar te redan, så här kan jag inte låta...hade jag haft ett helt annat jobb hade cashen rullat in med den här raspiga rösten i andra änden av tråden, he he, men nu har jag inte det....
Min telefon ringde som vanligt strax efter sju för att någon ville höra min röst ;) mysigt... han tyckte jag lät lite ledsen och jag ville berätta om gårdagens funderingar men vissa saker passar sig inte...
Och egentligen är det löjligt alltihop... ett spel, en lek och man får inte tappa kollen på vad som är vad, på var verkligheten börjar och fantasin slutar...

Längtar lite efter min man... efter att få krypa ihop i hans armar och känna att jag med tillhör någon, att jag med har en plats där jag är behövd... längtar efter att få känna så, längtar efter att höra det... som sagt, verklighet och fantasi...

Fyller på min tekopp igen och ser till att kickstarta den här dagen...

"Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor, jag kan inte ens stå när du inte ser på och färglös som en tår blir jag utan dina andetag..."

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...