BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 30 mars 2011

Få utlopp....

Jag tror stenhårt på att alla känslor, alla problem, alla grubbel och tankar går att mota bort med ett ordentligt knull...tror ni inte?
Idag lockar det att ta tag i första bästa man jag möter, pappan i dörren på dagis som ler mot mig? brevbäraren som levererar posten till jobbet? väktaren som kommer för att larma när jag slutar? och bara be han ta mig...

Bara sära och låta han ge mig njutning, låta han ta min kropp hårt och intensivt tills inget annat existerar omkring oss... låta tårarna som bränner rinna och hålla hårt i honom... be han ta mig hårdare och hårdare...
låta smärtan blandas med njutningen och chocka kroppen att dra efter ett nytt andetag... med hans händer hårt om min hals...
Tömma kroppen på känslor, stänga av igen...

Kanske ska jag be just han som korsar min väg idag om det?

5 kommentarer:

DonJocke sa...

Jag låter dig gärna korsa min väg, å hamna i skottlinjen för min sats.

Dina rader får mig att drömma mig iväg till spänningen med anonymsex.

Att få ta dig på platser där någon kan komma på oss.

Att få gå iväg, tillfredställd å veta att du skälver efter en ordentlig påsättning. Där du har skrikit ut din totala tillfredställeles.

Din njutning får mig att njuta!
Njuter jag så njuter du till fullo!

Fröken sa...

Åh du... ja mötas upp på en förbestämd plats... göra det som ska bli gjort... mmm....

DonJocke sa...

Ge mig en tid å plats!

Lovar att vi kommer tillsammans!

Njutning, hetta å total tillfredställelse.

Fröken sa...

17:00 ikväll i kiruna? ;)

DonJocke sa...

Attans, å jag som är i affärer i andra ändan av landet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...