BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 29 mars 2011

Ta mig...

Om du var här, om jag var där...idag, igår... om du var här, inuti och utanför...

Vi har velat, bokat och bokat om, bestämt och ångrat oss, middag, fika, drink på en bar?
Till slut tog orden slut och vi bestämde att boka det vi tassade runt, det vi egentligen ville att fikat, drinken, middagen skulle leda till... sex?

Jag öppnade dörren i kläder jag vet att hon gillar, kvinnligt, jag.... med min favoritparfym som hon så väl känner igen... med musik i bakgrunden, med ett glas vin i handen...
Hennes leende avväpnar mig och all nervositet är borta... det är ju trots allt bara hon... hon jag kan varenda vrå av egentligen... vars njutning jag skapade en gång i tiden...vars lust jag väckte...

Vi behöver inte säga något... hon tar av mig kläderna med stadig ögonkontakt, smeker mig utan att se ner på min kropp, hon vill se min njutning i mina ögon, höra mina stönanden i sina öron...

Jag drar henne mot sovrummet, ner på sängen, vill ha henne redan nyss.... så ivrig att det gör ont i mig...
Hon tar av sina kläder, ler sitt leende, jag vet vad det innebär, ikväll är jag hennes helt och hållet...
Hon tar fram min strap-on, försöker avläsa min reaktion men hon vet redan vad jag vill...
Hon tar på sig den, lägger mig ner på rygg och tränger in i mig, når att kyssa mig, snudda vid mina bröst, känna mig vrida mig under henne....
Jag smeker hennes bröst medan hon tar mig djupt... jag ser att hon njuter av att makten är hennes, att min njutning tillhör henne och hon gör som hon vill...

Hon tar mig hårt och intensivt medan jag smeker min klitoris, orgasmen är enkel i denna ställning men hon drar sig ur...
Tar av sin strap-on och lägger sig ner tungt på mig... hennes bröst mot mina... hon tar fram mitt vibrerande ägg och placerar mitt emellan våra fittor...
Jag ryser och drar efter andan...

Hon rör sina höfter mot mina, låter ägget gnidas mellan oss, låter våra safter blandas...
Hon ser att orgasmen närmar sig och viskar, vänta på mig...
Jag försöker andas och vänta men hon är oemotståndlig... hon kysser min hals, mina bröst och jag begraver mitt ansikte i hennes långa hår...
Jag känner henne röra sig allt snabbare och hon ser mig djupt i ögonen, ok...kom...
Målmedvetet och med intensiv hetta rör hon sig ovanpå mig och jag trycker mina höfter mot henne, min fitta mot hennes, känner hur rinnande blött det är mellan oss...
Jag känner orgasmen skölja över mig och hon stönar högt, lyckades vi verkligen samtidigt... vilket team...
Hon lägger sig ner med hela sin tyngd, rör sig försiktigt mot mig, äggets vibrationer får mig att rysa och hennes hud knottras.... underbart.... magiskt....

Jag vänder mig på mage, hämtar andan... hon låter fingrarna leka i mitt hår... ingen kommunikation behövs, vi vet redan... vet redan att vi startat ett begär som aldrig kan stillas... vet redan att vi öppnat dörren till vår värld...



1 kommentarer:

Anonym sa...

Ouff! Du kan verkligen få mig...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...