BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 29 mars 2011

Tack...

Skönt att få skriva av sig lite djupare igår...tack för respons... idag känns det betydligt bättre... morgonen började med ett telefonsamtal från någon som saknade att höra min röst, jag har så dåligt morgonhumör att det kan vara skönt med en sån start, mjuka ord, värme och lite kärlek...OM jag inte får sex vill säga :P
Glad att jag är den första någon vill ringa när den vaknar... jag tror visst jag betyder mer för denne någon än jag anat... intressant.

I övrigt har min telefon skickat för många sms åt ett visst håll, visa-kortet gått varmt idag och jag har hunnit med massa spännande.... men inte för er att läsa ;)

"Jag skulle ge dig allting du pekar på, men bara när du inte hör vågar jag säga så..."

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...