BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 18 mars 2011

Blow it...

Att få ge oralsex är väl underbart... åh hjälp vad pretto jag lät, att få suga kuk eller slicka är väl det härligaste som finns...
Att få se upp på personen som njuter, som med bedjande ögon vill ha mer...

På knä framför en hård kuk, med hans händer om mitt huvud, med en hand på hans pung.... mmmm få suga djupt, få leka med tungan kring ollonet, få flytta mina läppar allt längre ner mot pungen o bak...

Eller få stå ovanför en blöt villig fitta, se henne vrida sig och vilja ha min mun mellan hennes ben.... få suga på hennes klitoris, kyssa, suga, slicka, föra in fingrarna....

Mmmmmhmmm, ligger här i ypperligt sexiga, ha ha, rosa pyjamasbyxor utan trosor... oralsex nån?
Jag kan även tänka mig att ta emot om jag måste ;P

"You know I love it when you´re down on your knees, and I´m a junky for the way that you please...
You shut me up when you swallow me domn, my back to the wall you´re going to town..."

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...