BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 29 mars 2011

Happy fucking birthday

Jag fyllde år... egentligen hade vi inte tänkt göra någon stor grej av det men min sambo bjöd hem vänner för grillkväll...
Dom kom, dom som vi tidigare spenderat natten hos... han jag spenderat en stund med på toaletten i deras hus...
Det var mycket folk och jag tänkte verkligen anstränga mig för att det inte skulle kännas stelt mellan han och mig...
Vi umgicks allihopa, grillen tändes upp, han skötte grillandet som vanligt och jag gick ut för att lämna över en bricka med kött... han log och precis när jag vände om sa han;
-Jag kan inte sluta tänka på dig....
Min kropp reagerade blixtsnabbt med att minnas hans kuk i mig, hans händer på mig och mina muskler där nere drog ihop sig...
- Jaså? sa jag och försökte låta oberörd.... gick in till min fest, min sambo, mitt liv...

Kvällen fortgick, hans blickar klädde av mig under kvällen, blev allt mer krävande, fulla av åtrå...
Sällskapet bestämde sig för att åka ner mot city och gå på en bar där.
Jag höll hårt i en tjejkompis, försökte slå bort tankarna på honom... repriser är inte min grej, tänkte jag...
Vi slog oss ner på en pub, lyssnade på musik och drinkarna kom flödande in....
Det blev min tur att fylla på och när jag står i baren och samtalar med bartendern väser någon i mitt öra;
-Gränden nedanför om fem minuter...
Jag vänder mig om och ser han försvinna ut genom dörren...
Jag tänker inte följa efter, vi har gjort ett misstag, vi har riskerat det vi båda har på varsitt håll, jag tänker inte... går tillbaka till sällskapet, delar ut drinkar, låter min sambo lägga sin arm omkring mig...

Minuterna känns som år, jag väntar på att han ska komma tillbaka, inse att jag inte kommer vid minsta vink, att jag inte tillhör honom på något sätt...
Min andning blir allt tyngre, min kropp har svårt att slappna av...
Jag hör mig själv säga till min sambo;
-Jag ska bara gå på toaletten... reser mig och går ut genom ytterdörren...
Jag är så svag... så patetiskt svag och på väg ner i gränden förbannar jag mig själv... men vänder ändå inte om....

Jag ser honom när jag rundar hörnet, han ler stort och drar mig in i sin famn... han är mycket större än mig och jag försvinner in i hans armar, hör hans andetag...
Han kysser mig snabbt, vänder mig om och drar upp min kjol... jag känner mig arg och irriterad över hans effekt på mig och ska precis till att tala om det för honom när han tar ett försiktigt tag om mina höfter och tränger in... åhh, alltid så våt, viskar han...
Vi hör röster på avstånd, folk skrattar och ber varann om cigg... baren ligger nära och vi kan så lätt bli upptäckta här...jag hör hans fru skratta medan hon röker en cigg bara några meter bort...
Han stöter allt hårdare i mig, jag vill att han ska komma snabbt, att det ska vara klart, att han ska ha fått mig...
Men han hejdar sig, vänder mig om och trycker upp mig mot husväggen... en kall vind sveper förbi och jag kan känna cigarettröken från människorna utanför baren....
Han tränger in i mig igen, håller upp mitt ben för att komma åt... djupare och djupare... håller om min nacke...
Han darrar till när han kommer djupt i mig och jag svär tyst åt att han inte drog ur den...att han ser sig ha rätt att ge mig ytterligare något att dölja för min man...
Han håller mig hårt, släpper ner mitt ben, kysser mig djupt och säger;
-Jag har längtat efter dig så jag höll på att bli galen...

Han går tillbaka och jag väntar några minuter, slätar ut håret han nyss tagit tag i, drar ner kjolen som för att dölja vad som nyss funnits under den, hämtar andan...känner hans sperma rinna ut i mina trosor...
När jag kommer in på baren igen ser min sambo på mig med frågande ansiktsuttryck... hämtat luft, viskar jag och han nöjer sig med svaret...
När jag slår mig ner vid bordet ser han på mig och höjer glaset mot mig i en skål... han ser triumferande ut och jag förbannar min svaghet medan min fitta fortfarande pulserar efter honom...
-grattis på födelsedagen då hjärtat, säger han och ler... de andra höjer sina glas och jag försöker le... ja, happy birthday...

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...