BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 26 mars 2011

Det kom ett mail...

Jag fick ett mail... av henne... hon, min....
Med blossande kinder undrar mannen vad jag finner så intressant på datorn och jag kan knappt andas...
Självklart får ni med läsa ;)

Det fanns ingen anledning att låta fantasierna vara hungriga. En dag skulle hon falla i mina armar. Det visste jag. Det fanns en period när vi älskade och knullade hejdlöst inom betryggande väggar. Då livet, vårat liv handlade om att älska i hemlighet. För hon var min och jag var hennes. En kväll, efter vi hade kommit tillsammans, berättade hon om hur ”de” brukade fantisera om en het trekant med mig... Hon ringde honom... Och där någonstans skulle jag vilja börja.

Men först!

Hon var som ingen annan tjej jag någonsin hade träffat. Vi hade mycket att prata om, hon förstod och var alltid ödmjukt närvarande i våra samtal. Det var redan då under förbjudna omständigheter som jag föll för henne. Ingen kunde ana, ingen skulle få veta, inte ens hon!

Hon var energisk och full av erotik. Det har jag, sedan första gången jag träffade henne ansett. En kvinna så sensuell och full av attraktion.

Bara tanken gav mig rysningar, att möta henne i min fantasi, där allt var tillåtet och möjligt. Hur jag suktade efter att få röra vid henne... Låta mina händer söka sig längs hennes lår och låta fingertopparna snudda vid hennes klitoris utanpå hennes trosor. Hur min andra hand smekte hennes mage, mellan hennes bröst upp mot halsen. Hur jag kysste hennes hals för att sedan forma mina läppar, låta luften från min mun svalka hennes ansikte och låta min tunga slicka hennes läppar... Om och om igen. Hennes små stön och hennes tunga andning var så upphetsade att jag bara av den tanken, kunde komma...

Jag blev alltid så upphestad och tillgiven med henne i mina tankar. Så full av nakna fantasier som jag senare var tvungen att spela ut, antingen hemma i sängen (i min ensamhet) eller när min man knullade mig hejdlöst. Allt jag ville, var att slicka henne mjukt och kärleksfullt och visa henne att ingen annan kunde få mig att känna så...

Plötsligt en kväll kom hon. Det ringde på min dörr och vi delade en flaska vin som alltid. Det hade nu gått många månader med hemliga sexmöten och myskvällar av olika slag. Jag bara älskade dom. Och jag älskade henne. Vi fumlade runt i sängen och duschade tillsammans efteråt. I den heta ångan i badrummet slickade jag henne och kände hur hennes händer greppade tag om mitt hår. Hon tryckte sig mot mig. Och det bultade i mig, mer och mer. Dominans och säkerhet är det sexigaste jag vet. Och det visste hon.

Utmattade och fullkomligt nöjda berättade hon för mig, om den fantasin hon och hennes man hade. Om en trekant med mig. Jag blev generad men oerhört nyfiken. Ett telefonsamtal och inom en kort stund kom han. Nog blev han förvånad över sin nyduschade fru liggandes i min säng, men det skrattade vi bort med att ”vi hade gjort oss redo för honom”.

Samtidigt som hennes läppar kysste hans, knäppte hon upp hans byxor och lät dem falla mot golvet. Jag tittade på. Jag såg hur hon vidrörde hans kuk och retades, jag såg hennes lekfulla miner och hennes kåthet smittade av sig. Han la henne ner på sängen och jag kysste henne omsorgsfullt. Han var hård. Hans kuk var så hård och längtande efter att få tränga in i henne. Vi knullade varandra länge men jag var avundsjuk. Jag ville mest ha min tjej för mig själv. Jag rörde vid hennes bröst medan hon låg på rygg och han tog henne hårt och intensivt. Jag lät min fuktade tunga vidröra hennes styva bröstvårtor och han bad mig suga på dem ”för det gillar hon” sa han. – Mmm, jag vet! Svarade jag tillbaka. Hans blick sa allt, men fortsatte knulla henne tills hon kom. Jag undrar än idag om hon verkligen gjorde det ;) eller om hon helt enkelt var nöjd och belåten efter orgasmen tidigare...
 
Mmmm den kvällen, den kvällen... och nog var jag nöjd alltid ;)
Nu ska jag ta med mig mina minnen ur hennes perspektiv och ta ett bad...

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...