BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 21 mars 2011

Leksaker...

Åh vad mycket härligt jag hittar i webshoparna jag hittills kommit över...
Hur ska man kunna välja?
Det här ägget skulle jag inte tacka nej till... risken finns att det skulle ligga på plats mest hela dagarna ;)
Ser ni mig vrida mig märkligt i kyldisken på ica KAN det vara ett ägg där :P

Finns hos madamemys

Eller sa du att du ville köpa den här till mig?! ;)
Ja tack...även den från madamemys men dyyyr. Kanske dock totalt värt det ;)



Sen vill jag gärna ha såna här hemma med för härliga lekar...
Dom är inte alls könsinriktade eller hur :P

För heta lekar oss tjejer emellan...?



Den här från madamemys vill jag ha och leka med en man... få experimentera lite... eller varför inte i en trekant?
Få dominera lite och ta honom som jag vill....

Och apropå saker som ska in där bak så har även madamemys den här sprayen som får ringmuskeln att slappna av lättare vid anala lekar... intressant...
Även om det oftast inte dröjer länge innan det naturliga motståndet ger med sig, man slappnar av och det bara är underbart, vore det toppen om det funkade så man bara kan köra direkt ;)
Väl värt att prova...

Och innan jag lämnar ämnet skriver jag upp en sån här analplugg på önskelistan.... sexigt och skönt...



Även denna från madamemys
Men priset? 999:- :S nja tack, inte för nåt du ändå kommer ta ut rätt snabbt för att få in kuken där...

Nehepp nu ropade vardagen på mig och jag måste rusa...

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...