BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 19 mars 2011

Dag 3 - konstigaste platsen jag haft sex på

Jag har haft sex på en del spännande platser, dock långt ifrån så många som jag skulle vilja pröva på.
Den helt klart konstigaste plats jag haft sex på var i garderoben på en krog i en storstad.
Kanske allra konstigast för att det var ordningsvakten för kvällen som var min sexpartner.

Jag var för ung för att komma in och han tänkte inte alls se mellan fingrarna så mina vänner gick in för en snabb drink medan jag snällt fick vänta utanför, fick komma in och stå vid garderoben för att slippa frysa och hux flux kom det sig att han tog mig hårt i ena hörnet av garderoben... som det kan bli ;)

Det kallar jag en serviceminded anställd ;)

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...