BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 21 mars 2011

En jättedildo, strap-on eller ett ägg?


Vill uppdatera sexleksaksförrådet lite och surfar runt... finns ju så mkt kul...
Har insett att det är bäst att lägga pengarna på grejer jag kan använda själv då det oftast är så jag har sex just nu....
Men vad ska man ha? Har kört sönder mitt ägg så ett nytt sådant är givet, kanske ett sladdlöst...
Tänk att sitta på en middag ute med det i trosorna och ge kontrollen till sin date ;)
Mmmm...

Och så en dildo kanske? Min g-punktsstav gör det den ska men man vill ju ha variation... en rabbit kanske? Som gör allt utom att ta en cigg efter i princip ;)


Fast lite kreativitet vill jag ju använda...

Någon av er som läser måste ju ha tips om bra ställen på nätet att handla på?
Tips på leksak jag inte får missa?
Kom igen nu....

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...