BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 22 mars 2011

sex with your ex...

Kvällen bjuder på middag hos mitt ex... vi försöker vara kompisar och det är bra längesen vi gjorde slut. Ändå haglar kommentarerna från folk om att nu ska det knullas och hur vi ev tillfredsställer varandras behov... ha ha ha...
Är det så pass vanligt alltså, med ex-sex? ;)
Har folk snabbisar vid överlämning av barnen? Ramlar man tillbaka i gamla vanor?
Nog för att hans blickar brukar bränna genom kläderna och hans händer råka nudda mig ibland, men jag har tänkt att han e singel nu o inte jag så det e klart han vill se om han kan få mig att reagera...få mig att komma tillbaka för en stund...se om han fortfarande har samma effekt på mig...

Jag kan se fördelarna med ex-sex, man känner varandras kroppar väl, vet vad man gillar och hur man ska ge varann njutning. Man har valt att gå olika håll och kan därmed ligga lite i nostalgi bara o sen gå vidare igen... Och nog för att han alltid varit grym i sängen... he he... men han är ändå ett ex jag känner mig rätt klar med ;P
Och varför gå bakåt när det finns så mycket framför ;) eller missar jag något då? Borde man ha ex-sex emellanåt?!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...