BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 30 mars 2011

Dag 13 - fel hål?

Som jag skrev i gårdagens ämnesinlägg har många killar en lätt besatthet av analsex ;) Förmodligen för att det är lite förbjudet, inte så självklart att få komma in just där i en tjej.
Jag anser att det inte finns några fel hål, bara fel tillfällen... och tar den gärna i alla hål den får plats i ;)

Analsex var inget jag var ett särskilt stort fan av till en början... förstod inte varför man skulle ta den där när det faktiskt gjorde mest ont... sen ramlade polletten ner en dag då jag plötsligt lyckades slappna av och inse hur otroligt skönt det är... allt hänger på ställningen och förberedelse... och tillfälle så klart.

Och oralsex då? att ta emot oralsex överlåter jag nog till en tjej, no offense grabbar men dom vet vad dom gör på ett annat sätt ;) men ni är very welcome att motbevisa mig... he he...
Och i ärlighetens namn har jag lite svårt att bara ligga och ta emot... nånting i mig vill hellre ge... och jag äääälskar att suga... att slicka.... borde ha en stor pokal på hyllan :P såå bra är jag på det jag gör... ha ha... självinsikt ;)

Så nej det finns inga fel hål, bara fel tillfällen ;)

1 kommentarer:

DonJocke sa...

Du måste uppleva min tunga å fingrar.

Oralsex utan fines, inte min grej.

Men jag vill nog vara med å kämpa om pokalen.

Det tjejer har gett dig kan jag ge dig mångfalt.

Min tunga är mjuk, men samtidigt kan den vara hård. Min tunga är liten å rapp men som i ett nafs förändrar den sig å blir stor å ger långsam, växande, total njutning. Allt med fines å stil.

Vad sedan mina fingrar kan hitta på, det hoppas jag att jag får chansen att visa dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...