BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 31 mars 2011

Dag 14 - fetischer

Definitionen på en fetisch är ”ett objekt av irrationell vördnad eller besatt hängivelse”

Många tror att fetischer handlar om att tända på något tabu. Egentligen innebär en fetisch att man tänder extremt mycket på en viss sak.
Undersökningar visar att män har fler fetischer än kvinnor och mer detaljerad så som att tända oerhört på röda trosor, stayups eller klackar osv.

Ingen som läst igenom bloggen har väl missat min fetisch för militärer ;) och brandmän...
Kängorna, uniformerna, atmosfären ;)
Jag går igång något grymt på tanken på en man i m90-uniform, grova kängor, attityd, styrka, pondus... det är så jag själv tycker det är löjligt faktiskt... ett vältränat bröst med dogtags, rakade skallar... ökenuniformen, lukten, tacksamheten över att vara på plats hemma igen... herregud...
Jag har mer än tillräckligt med erfarenhet för att tänka att denna fetish borde lagt sig men inte... en favoritfantasi är fortfarande att bli tagen av en officer (viktigt, ha ha) i uniformen som bara drar ner byxorna och knullar mig....

Eller att få totalt dominera en man i full mundering som är van att ha makten och kontrollen. Få ta av hans uniform och äga honom ett tag, få honom att lyda mig...

Och brandmän då... smutsiga, heta, i grov uniform, med full fokus på sitt jobb, ouppnåeliga på något vis...
Sexigt...

Sen är jag ju grymt svag för underkläder på kvinnor... riktigt sexiga underkläder vilket för mig innebär halvboxer i spets, vanliga trosor i spets, stay ups, strumpbyxor... få skymta underkläderna genom kläderna... få ana vad som döljer sig där under...

Och så lägger vi ihop dom, mig i skira spetsunderkläder, kjol, stay ups och höga klackar trippar in på regementet och blir tagen i ett undanskymt område av en militär... he he he.... får vandra upp till hans kontor och bara förföra honom, ta honom, använda han som jag vill...mmm....

Klyschigt som bara den...

Berätta, vad har ni för fetisher? ;)

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...