BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 24 mars 2011

och så var dom tre...

Långt mörkt hår, svart skjorta, lägger omsorgsfullt på sig sminket, sippar på vinet, ler mot mig med ett retsamt leende... åh låt mig få smaka på dig, tänker jag...

Möter upp med vänner ute, hennes närvaro ger mig rysningar längs ryggraden, försöker spela oberörd....
Min man lägger handen kring min midja, signalerar tydligt att jag är hans... i tanken är jag hennes och hon njuter av att veta det...

Hon lämnar oss för att gå på toaletten, min telefon piper och en bild på hennes bröst landar....min man ser mina kinder hetta...

Hon smeker mig under bordet, låter handen vandra upp längs låret, jag är redan så våt...
Vi går mot dansgolvet, hon dansar nära nära och jag kan känna hennes styva bröstvårtor under hennes tunna linne... huvudet snurrar av vin och kåthet och plötsligt tar hon tag i mig och kysser mig hastigt.... vi går, viskar hon....

Med en snabb blick mot min man släpper jag allt och följer henne ut i natten... taxiresan hem till mig går fort och snart ligger vi nakna, omslingrade, med våta, villiga kroppar... hon smakar så gott och jag älskar att se hennes kropp röra sig med mina fingrar inuti...

Då sätts nyckeln i dörren... vi ser ut att bli tre ikväll :P


1 kommentarer:

Anonym sa...

Känner värmen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...