BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 16 mars 2011

Here we go

Då så, en sida för bara mig, mina tankar och fantasier... och för er som läser förstås ;)
Jag har medvetet valt en rätt diskret design så ni kan öppna bloggen var ni vill utan att en svankande tjej poppar upp och stönande avslöjar ert besök... he he...

Sex kan vara så mycket... i mitt liv har det alltid haft en central roll och jag kan inte stanna i ett förhållande om sexet är dåligt. Spelar ingen roll hur bra allt annat är.
Sen finns det modifikationer på det med såklart.
Sex, spänning, åtrå, lust, allt måste vara en del av livet... och för mig en väsentlig del då jag anser att det finns ett sex för alla tillfällen.... snabbisen i hallen för att glömma en dålig dag på jobbet, hårt aggressivt sex för att pumpa ut ett pyrande bråk, knulla bort ett dåligt humör, ilska...
Det långa lekande, eggande sexet för att nå antiklimax verkligen, trötta ut sig ordentligt...
Det lekfulla, experimenterande sexet där man kan prova på, skratta tillsammans...

Ja ni förstår... min sambo anser totalt annorlunda givetvis, annars vore nog mitt liv för perfekt ;)
Så spänning och pirr får sökas på andra sätt...
Och då öppnar jag nu dörren o låter er följa med ;)

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...