BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 29 mars 2011

Som en oskuld i dina händer... del 1

Med eggande ord, löften och sensuella historier hade jag trilskats med honom i veckor... låtit honom våndas vid tanken på att jag var så mycket mer erfaren...
Han berättade om sina fantasier för mig, skämdes lite, men ville få säga det högt...jag lyssnade noggrant...
Ord som aldrig vågat komma ut, känslor, begär som kändes smutsiga för en familjefar med väl ansett jobb och stor vänskapskrets.
Om hon bara anat, om de bara vetat...
Han njöt av tanken på att jag visste om alla hans hemligaste fantasier, att han var sårbar och blottad för mig... för mig, en fullkomlig främling även om han gärna ville tänka att vi nu stod varann nära...

Vi hade pratat om att ses länge... hur kirrar vi de praktiska problemen, hur hittar vi tiden och hur hittar han modet?
Han talade om att han kände sig så oerfaren och var rädd att jag skulle bli besviken... jag bara log...om han bara visste vad jag var oerfaren på... min hemlighet.

Vi möttes upp på ett hotell, precis som vi sagt... med förväntningarna i topp var stämningen aningen tryckt... vi åt middag tillsammans, någonstans måste man ju börja...
Jag lät min korta kjol blotta mina stayups och han såg sig lite nervöst omkring. Många blickar var vända mot mig och det skrämde honom lite samtidigt som det eggade honom...
Jag hade inget att förlora... tog av mig skorna och lät mina fötter vandra upp för hans ben....
Han log lite nervöst och hans uttryck ilade i mig... kände jag ömhet?

Jag lät foten smeka över hans kuk, kände hur den redan var hård... jag förde upp andra foten och smekte kuken genom byxorna, han harklade sig lite och såg sig omkring... nej, jag var inte så diskret och det tisslades i rummet...
Han försökte försiktigt putta ner mina fötter men med blicken fäst i hans höll jag hårt emot och lät dem fortsätta... han vred sig lite...

Vår mat kom in, jag bestämde mig för att vi var klara och tog på mig skorna och reste mig och gick... såg i ögonvrån hur han förvirrat funderade en sekund, slängde en bunt sedlar på bordet och rusade efter mig...
Nu var han min... redo att göra vad jag ville...

På rummet sa jag åt honom att klä av sig... han skrattade till lite, underkastelsen gjorde honom lite avväpnad, lite generad... men han var snabb att lyda...lät bara kalsongerna vara på...
Han drog mig till sig för att få känna min kropp mot sin, jag lät honom, kände den bekanta ilningen av ömhet i kroppen och tryckte honom ifrån mig... så gick inte den här leken till...
Han hällde upp ett glas vin åt mig och tog sig en drink... satte sig i en av fåtöljerna i rummet, jag slog mig ner mitt emot... bara såg på honom, han sökte desperat efter känsla i min blick, sa att han saknat mig, jag log...

Lade upp mina fötter i hans knä, rättade till kanten på stayupsen och såg hans uppskattande blickar...
Lät mina fötter smeka över hans kuk, känna hur den växte under dom.
Se kalsongerna bli allt trängre...
Jag hasade ner i min fåtölj, särade benen och smekte mig själv, drog mina trosor åt sidan och körde in ett finger... han drog efter andan...
Jag lät fötterna fortsätta smeka hans hårda kuk och han gjorde ett försök att resa sig, men jag tryckte hårt ner honom med foten igen.
Han gjorde en ansats att ta av kalsongerna men jag skakade på huvudet, smekte honom allt hårdare, fortare....
Såg osäkerheten i hans blick...
Med hårda rörelser smekte mina fötter hans kuk och jag kunde se han närma sig orgasm... han försökte protestera men jag höll hårt emot och med fötterna vandrandes längs hans kuk, upp och ner, kom han, stönade högt och jag såg hans kalsonger bli blöta...

Han såg generad ut, sökte min blick, famlade efter något bra att säga.... jag bara log... jag må vara oerfaren på vissa känslor men att få honom dit jag vill i mitt våld kan jag...

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...