BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 28 mars 2011

En liten inblick...

Att hålla känslor utanför är inte alltid det lättaste vill jag lova...
Jag är ingen människa som lätt blir kär... jag kan bli kär i en känsla, ett tillstånd, men svårt att falla för en annan människa.
Jag vill gärna hålla på mina murar och gömmer mig lite bakom mitt sätt att vara... att verkligen komma åt mig, mitt sårbara jag är svårt...
Jag älskar min sambo, jag ska inte påstå annat, jag är riktigt kär i honom och har valt att leva mitt liv med han. Men det finns något han inte kan (vill?) ge mig... något som får mig att vara hel, något som för mig är en del av allt viktigt i världen...och det ger en viss distans mellan oss...
Jag pratar inte bara om sex här, det är mer komplext än så och jag ska inte lämna ut för mycket.
Det saknas något helt enkelt och det vore kanske bäst för oss alla att jag lämnar han men idag är det här en lösning vi tycker funkar, med viss modifikation och med stora skygglappar på för att inte bli sårad, såra....
M E N det är ensamt ibland... det ska erkännas så här en måndagkväll inför totala främlingar...

Älskare, älskarinnor och beundrare går hem till sitt, sina män, sina fruar, sin framtid, sina planer, telefoner tystnar och verkligheten knackar på... jag har valt det här, har jag inte?
Jag vet vad jag kan, vad jag är kapabel till och vad jag kan få, men jag har valt det här?! Visst?!
Jag har valt han men han valde aldrig mig riktigt...han valde vårt liv och jag var en del av det...och jag tycker om att vara en del av det oftast, men ibland, ibland vill jag att nån kräver mer av mig, vill ha mig, begär mig, ser till att få mig...

Det gäller att hålla känslor utanför... jag har valt det här för tillfredsställelse, för bekräftelse, för spänning i livet... inte för att vara sårbar och ensam, inte för att falla hårt när verkligheten når ikapp.
Det gäller att hålla känslor utanför... och jag håller för allt jag är värd...
allt är bara en fantasi, en utopi och jag fortsätter gömma mig i den... jag fortsätter tro på vad jag bygger upp...och önskar någon var här just nu, med mig, i mig, på mig, omkring mig... fyllde mig på alla sätt och vis...



No teasin',
You waited long enough.
Go deep,
I´m a throw it at you,
Can't catch it.
Don't hold back,
You know I like it rough.
Know I'm feelin' you...
Know you liking it...
So why you standin' over there with your clothes on,
Baby strip down for me,
Go on take em off.
Don't worry baby,
I´m a meet you half way,
Cause I know you wanna see me.
All I wanna see you in is just skin...

3 kommentarer:

Morningstar sa...

Det kommer när du minst anar det. Pang. Som en explosion. Jag har själv levt i en relation som inte riktigt varit allt den borde vara och numera gör jag aldrig om det. Allt eller inget.

Stranger sa...

Kloka tankar

Fröken sa...

Morningstar: Nej man ska väl aldrig bara nöja sig :/
men jag tror stenhårt på förändring ju... när är det dags att sluta tro...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...