BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 29 mars 2011

Som en oskuld i dina händer...del 2

Han tog av sig sina kladdiga kalsonger, såg generad ut, försökte dra mig nära... jag drog mig undan... fortsatte betrakta honom...
Han pratade på om hur underbar jag var, hur mycket han tyckte om mig... om hur bra jag var och att han kände sig som en oskuld igen...

Jag puttade ner honom på sängen, bad honom vara tyst...
Satte på mig min strap on. Kände hur otroligt blöt jag var... hur mycket det tände mig att få dominera, få se honom liten och mottaglig...förväntansfull, generad, osäker....

Jag lade ner honom på rygg, särade hans ben, tog ett tag om hans hårda kuk och lät min saliv droppa ner... smekte in hans kuk med mitt spott, hans anal, hans pung...
Kunde känna hans blick följa varje rörelse jag gjorde...
Lät dildon närma sig hans stjärt, förde in den bit för bit medan jag följde hans ansiktsuttryck... han hade fantiserat om det här men inte kommit i närheten av att veta hur det verkligen kändes...
Jag rörde mina höfter mot honom i mjuka stötar... lät han vänja sig vid storleken i honom, såg han pendla mellan smärta och njutning...

Smekte hans kuk med handen medan dildon gjorde sitt i hans stjärt... runkade honom långsamt...
Han såg på mig med en sån njutning i ögonen att jag nästan ville kyssa honom...nästan...
Jag lät händerna smeka hans bröstkorg, lutade mig över honom, smekte hårt, lät händerna vandra ner till kuken igen och rörde försiktigt dildon ut och in... älskade att se den försvinna in i honom.
Älskade hans ansiktsuttryck, hans genans blandad med extrem njutning när något så förbjudet äntligen blev sant.

Jag drog mig ur honom och drog i hans ben för att få honom att vända sig... han kom upp på alla fyra... försökte vända sig om och ge mig en kyss men jag puttade hårt ner honom i sängen igen... hans försök gjorde mig irriterad och utan förvarning särade jag hans skinkor och lät dildon komma in i honom igen...
Han stönade högt, förmodligen lika delar smärta och njutning....
Jag böjde mig över honom och kom åt att ta ett hårt tag om hans kuk samtidigt. Runkade honom med stadig hand, hårda tag medan jag stötte dildon in i honom... gång på gång...

-Åh vänta, flämtade han men jag fortsatte... kände hur han svankade lätt, stönade högt, hur benen gav med sig när han kom... hur han landade platt på mage med mig ovanpå och hans sats mot sin mage...
Jag lirkade loss min hand och drog mig ur...tog av mig min strap-on och kastade ett öga på honom där han låg... utslagen i sängen...
Jag gick in till duschen och tänkte på hans ord, som en oskuld i mina händer... nog var han det alltid och jag älskade det....



2 kommentarer:

Anonym sa...

Du skriver bra. Särskilt sexiga är dina texter om dominans. Tanken på att tvingas underkasta mig dig är så extremt upphetsande. Att bli dominerad av dig och bli föremål för din vilja gör mig hård. Kanske bli tvingad ner på knä och beordrad att kyssa dina fötter... Att bli fastbunden och tvingas ta emot bestraffning för att lära mig min plats... Att bli knullad av dig och känna mig förnedrad, som din slyna och slav...

/Martin

Happy69 sa...

Wow vilket spel, så sexigt så sensuellt. Strap-on och en ridpiska i din hand... mmmm Vill verkligen se dig känna dig och bli din för en stund.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...