BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 28 mars 2011

Dag 11 - trekant, fyrkant, femkant

Spännande ämne.... för många människor är det en het fantasi att få vara fler i sängen, kanske då främst en trekant.
En undersökning i aftonbladet visade att det är vad män fantiserar om mest, en till tjej i sängen...
Jag har haft trekant med en till tjej flera ggr, haft fyrkant med ett till par, haft femkant med kille och tre tjejer ;)
Alltihop trevligt på sitt sätt.... M E N har aldrig haft trekant med två killar.... så ja tack den fantasin får du gärna förverkliga med mig...

Funkar allting och det inte är massa svartsjuka o andra känslor inblandat kan det bli hur härligt som helst med flera i sängen... femkanten var mer rörig än njutning och ett rätt fumligt försök till hett sex :P
Och att se sin man/kvinna sätta på/sättas på av någon annan kan väcka känslor man inte räknat med... så man bör vara säker på sin sak innan man tar tag i den fantasin.

Att ha en trekant med två tjejer vore inte helt fel heller... få bli tillfredsställd och få ge samtidigt.... två heta kvinnor med mig, utforskande alla delar av varandra... med en massa leksaker ;)

Men se där ja, då börjar vi måndag morgon med en orgasm innan veckan kan börja ;)



1 kommentarer:

Happy69 sa...

Trekant med dig och din man och mig vore ju kanon. E din man med på det så finns jag. Du kommer att få något helt extra och din man kommer att gå igång på att se dig fyllas bakifrån samtidigt som han slickar dig framifrån.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...