BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 29 mars 2011

Dag 12 - det sämsta sexet jag haft

Jag har legat tillräckligt för att kunna skriva en avhandling i sämsta-sex-erfarenheter.
One night stands överhuvudtaget ÄR värdelöst... träffa någon på krogen, inte riktigt hinna greppa vad den andra gillar, ha lite sex där man försöker göra sitt bästa ur generell vinkel... och ett olustigt hejdå.... nej usch...

Sex med någon man älskar kan sällan vara dåligt, även om det inte blir som man tänkt sig delar man ju en intim stund och ger på något sätt av det allra heligaste av sig själv ;)

Men det sämsta sexet jag haft, alla tider.... hmm... ett one night stand jag spanat in på krogen en tid... fick till slut till det och fick följa han hem... han var såå läcker och jag längtade....
Hamnade i duschen, våt, het man i mina armar, som snabbt böjde mig framåt och utan minsta förvarning frågade om han fick ta mig i stjärten...
- Ehh ja visst, svarade jag men var ändå inte beredd då han med lite fart körde in den.... ouch!

Han hade uppenbarligen drömt om analsex alltför länge då det gick för han på en gång... vi tar igen det sen tänkte jag och vi lade oss i sängen, han skickade några sms till polare där han skröt om att ha fått knulla analt, sen somnade han och jag kunde inget annat än att skratta, klä på mig och åka hem.... inte så hett ;)

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...