BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 30 mars 2011

Down under...

Har spetstrosor, strumpebandshållare och stayups på under kjolen idag, alldeles för kallt ja visst men sexigt...
Ingen har en aning och jag kan inte låta bli att undra, hur många fler går runt med en liten hemlis, underkläder? inga alls kanske? piercing?

Jag är helt övertygad om att ni kan se på mig de dagar jag har sexiga underkläder på ;) jag får en annan utstrålning :P
NU ska jag bege mig ut på ärenden ;)
Så möter ni en tjej i vit skjorta och svart kjol idag kan ni ju alltid fundera på vad hon kan ha under ;) it might be me ;)


2 kommentarer:

S sa...

kolkt

DonJocke sa...

Skall genast bege mig ut på stan å leta efter vit skjorta å svart kjol.

Bara tankte på att se dig komma gående längs gatan får mig att bli hård.

Vad mina drömmar sedan springer iväg är en annan historia, men den hade passat sig bra här å med dig å mig i handlingen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...