BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 16 mars 2011

Fuckable

En sökning på google på -låtar att ha sex till- gav mig flertalet hysteriska listor med allt ifrån barry white till britney spears.
Är det vad folk väljer att ha sex till?
Jag menade mer låtar som får en att tända, som får kroppen att vilja röra sig sexigt, som för tankarna till hett ångande sex... låtar att "älska" till (återkommer i ämnet) finns det ju hur många som helst, då är det väl att bara ta vilket romantiskt klinkande som helst. Eller varför inte bara lyssna på varandras andetag och stönanden...

Jag menar den sortens musik man kan sätta på, känna hur kroppen börjar längta efter sex, känna sig sexig till, vilja ha....
När låten "I almost told you that I loved you" med papa roach spelas kan jag inte hjälpa att le och vilja få rida någon djupt och intensivt, känna hur han vill ha mig, mer och mer...

"You know I love it when you´re down on your knees, and I´m a junky for the way that you please...
You shut me up when you swallow me domn, my back to the wall you´re going to town...
I almost told you that I loved you, thank god I didn´t cause it would´ve been a lie, I say the damnedest things when you´re on top of me...

I hate to say it but is has to be said, you look so fragile as I fuck with your head, I know it shouldn´t but it´s getting me on...
If sex is the drug then what is the cause?"

Nej givetvis inget för mys-sexet ;)

Har ni fler förslag på låtar?

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...